PISICA PE ACOPERISUL FIERBINTE

PISICA PE ACOPERIŞUL FIERBINTE

de Tennessee Williams

traducere Antoaneta Ralian

adaptare Dinu Cernescu

 

 

IMG_4784
IMG_4879
IMG_4886
IMG_4903
IMG_4998
IMG_5037
IMG_5056
IMG_5061
IMG_5245
IMG_5276
IMG_5297
IMG_5318
IMG_5327
01/13 
start stop bwd fwd

Distribuţia:

Brick ......................................... Tudor Aaron Istodor

Margaret ................................... Alexandra Fasolă

Big mama ................................. Dana Dogaru

Big daddy ..................................Virgil Ogăşanu

Mae ........................................... Silvana Negruţiu

Gooper ...................................... Lucian Ifrim

Băiatul în casă ........................ Radu Chirev

 

Regizor artistic: Dinu Cernescu

Consultant spațiu scenic: arh. Octavian Neculai

Costume: Maria Miu

Lighting design: Alexandru Darie

Decor sonor: Mihai Ogăşanu

Asistent regie: Cătălina Baciu

Hair stylist: Ligiana Mandea

Foto: Cosmin Ardeleanu

 

Regizor scenă: Florin Sasu

 

“Pisica pe acoperișul fierbinte este, în același timp, o operă de artă și o operă de iscusință profesională. După părerea mea, e bine construită și toate personajele sunt amuzante, credibile și înduioșătoare. De asemenea, se încadrează în principiul aristotelic, anume că o tragedie trebuie să aibă unitate de timp, de loc și magnitudine a acțiunii. Decorul din Pisica nu se schimbă niciun moment, iar piesa se desfășoară în timpul real, obiectiv, al acțiunii; fiecare act urmează direct celuilalt..(...) Dar motivele pentru care îmi place Pisica sunt mai profunde. Cred că în actul al doilea am reușit să-i imprim lui Big Daddy o exprimare plină de naturalețe, o elocvență nudă, crudă, pe care n-am reușit s-o infuzez niciunuia dintre personajele create de mine. Eu credeam că prezentasem prin Maggie portretul real și mișcător al unei tinere femei ale cărei frustrări în dragoste și al cărei simț practic o împing spre seducerea unui
tânăr ostil. Brick e literalmente împins forțat să revină la pat, din clipa în care Maggie îi confiscă băutura... Și am fost nevoit să-mi violez intuiția, făcându-l pe Big Daddy să reapară în actul trei. Nu vedeam ce-ar mai putea face, revenind pe scenă în ultimul act, iar această reapariție nu mi se părea corectă din pucnt de vedere dramatic (...) Deși piesa a primit Premiul Criticii de Teatru și Premiul Pulitzer... eram convins că piesa va fi un rateu.... Dar Pisica a devenit, ulterior, cea mai mare și mai longevivă piesă a mea.” Tennessee Williams